Saturday, June 13, 2009

cuti la plak..

skrg nie tgh cuti.. hua hua hua.. ada lebih kurang 3 minggu lagi sebelum kuliah start lagi.. praktikal ari tu da abis.. intiview and report suma da submit p penyelia fakulti bulan 4 ari tu lagi.. hahahaha pastu.. aku cuti 2 bulan xtau nak watpa.. ingat nak p cari2 keja nak tambah duit poket.. tapi khyalan je laa.. cuti besarkan badan je laa.. main tenet.. huhuhuhu aku risau laa badan nie semakin membesar sepanjang cuti nie.. heheheh xtau nak wat pa sgt kat uma.. ingat nak cari maklumat pasal PSM ku utk sem depan.. tapi xda juga.. kemalasan mengatasi segalanyaa.. huhuhuh aku cuma arap aku dapat penyelia yg besh la utk sem depan punya PSM.. kalau x mampus aku.. aku nak abiskan je study nie.. malas da nak pk apa2.. hua hua hua.. gudluck 4 me!!!

No comments:

Post a Comment