Tuesday, January 12, 2010

WeLComE 2010!!

Hurmmm... sedar xsedar da 2 minggu kat tahun baru nie.. cepat giler masa berlalu.. sem baru pun da start. my final sem!! arap2 la xda sangkut.. nak grade gak sem nie. tu la azam tahun baru. hehe..
jadual kelas pack gak laa.. huhuhu.. jadual isnin n slasa mmg cam nak gila la.. tapi utk xpe.. latihan kot utk menempuh alam pekerjaan.. bg besa badan nie utk bekerja 8 jam shari.. hkehehhe sebenarnya xde pe aku nak tulis t ulis dalam blog kali nie.. xda cerita besh nak kongsi.. sambut new ari tu ngan housemate n kuliahmate aku jer kat dataran pahlawan melaka.. xda yg besh pon... xdapat tgk bunga api pon.. xpela janji dapat jejalan.. xla terperap kat uma je new year tu camepat... sebelum2 nie... hehehe.. crita xbesh loan aku xmasuk lagi.. ntah pape pengurusan U aku ni.. lembab je... sampai menyusahkan pelajar.. huhuhuhu.. pasal PSM aku plak.. xtau laa.. nak cari masa nak wat cepat2... nak siap cepat... huhuhu ... result exam pon kuar lewat ari tu.. tapi alhamdullillah laa.. result aku mencapai sasaran.. arap dapat diteruskan cam2.. amin!! aku arap dapat maintain pointer CGPA aku jer skrg.. so.. study n usaha la ckp2 wahai diriku.. jgn malas2 lagi... pulun abis2 sem akhir nie.. hehehhe

No comments:

Post a Comment