Tuesday, August 3, 2010

Nak Konvo La PLak...

Lamanya xtulis dalam blog ni.. sedar tak sedar aku da nak konvo... alhamdullilah.. aku berjaya gak menghabiskan study aku ontime.. hehehe.. puas ati aku.. insyallah pasni kalau ada rezeki nak sambung buat master plak.. result aku pun alhamdullilah mencapai target ku.. aku dpt grade ngan 3 pointer.. wlpn xberapa bagus.. tp syukur gak la usaha aku xsia2.. dapat gak aku konvo 8.8.2010 ni.. terima kasih semua yang telah banyak membantu aku terutama nya mak ayah aku.. terima kasih byk2.. skrg masa utk balas jasa kalian plak.. utk semua kawan2 4 bekp 09/10 terima juga.. kalau korg xde xtau la.. aku leh berjaya ke x.. hehehe.. skrg ni aku xkeja lagi just amik kursus insep kat sstc.. amik kursus safety health uder niosh plak.. skrg ni da masuk bulan ke 2.. dan insyallah 18.9 ni abis la kursus n ready utk praktikal plak.. sepjg kursus ni byk juga la benda baru yg telah aku blajar.. aku telah melangkah ke satu cabang lain plak.. saja nak timba lebih byk ilmu baru.. hehehe arap2 aku berjaya la dengan cabang baru aku nie.. tip tup.. tip tup.. da masuk bulan 8 dah.. bulan ramadan pun da dekat.. pastu raya plak.. thn ni aku raya puasa ngan famili insyallah.. da lama xraya ngan dorg.. tp sedih juga la.. xdpt da p bazar ramadan cam kat mlaka dulu ngan kawan2.. tp aku akan ingat detik2 tu.. pengalaman kat tempat org.. tu yang mahal. bulan puasa ni aku arap dpt la turunkan sket berat badan ku yg berada di tahap kritikal ni.. aku nak kurus waaa... ahahahaha.. aku kena kuatkan mental aku utk jadi kurus... waaaa.. sebelum aku lupa.. besday aku da dkt.. hehehe tahun ni aku dpt hadiah skrol ijazah aku.. waaa aku da 25 thn pd 6.8 ni... ish22.. pastu insyallah konvo ni paling besh sbb mak ayah aku datang.. sebelum ni.. masa sijil mak aku.. diploma tu plak xde yg dtg.. n degree ni ayah n mak aku ada.. eppy sgt2.. dpt dorg tgk anak dorg ni naek pentas dpt skrol ijazah tu.. tu la hadiah aku kat dorg..

No comments:

Post a Comment