Thursday, October 31, 2019

10 tahun Selepas...

Alhamdulillah...

Sekian lama aku xmenulis di blog ni.. betul2 bersawang jadinya.. kalau mau recall apa yang jadi beberapa tahun ni.. mmg menaip 24 jam pun xhabis.. sebenar xda apa yg mau di tulis pun dalam coretan selepas 10 tahun ni... cuma sedar xsedar da 2019 rupanya.. dan ni pun hampir sudah ke hujung tahun 2019.  untuk yang terkini mau update sket pasal study.. dimana tahun ni aku mula menjadi seorang student semula.. ambil partime study smbil keja.. waaaa.. xtau la camna penghujungnya.. arap2 boleh abis seperti yang dijadualkan. maklum la study sambil kerja ni cabarannya lain sikit. dengan keadaan skrg.. aku kena berulang alik kerja di SESB Kota belud ke Tuaran (Umah aku kat tuaran skrg...) dan hujung minggu plak kena p kelas.. mmg mencabar diri btul.. semoga dipermudahkan la semuanya.. ooo yaa lupa plak.. aku study kat UTeM juga.. ambil master dalam Kejuruteraan Elektrik Kuasa.. konon2 la sambung bidang yang sama dengan kerjaya skrg.. dgn arapan mudah la sket nak siapkan master thesis dalam bidang yang sama dengan kerjaya. Untuk pengetahuan juga tahun ni jg aku da berpindah ke SESB Kota belud tempat yang sama aku first melapor diri sbgi Jurutera kendalian & senggaraan Zon Tengah.. tapi beza kali ni.. aku melapor semula sebagai Pengurus Kawasan Kota Belud... mmg btl ckp bos aku dlu.. jadi pengurus ni beza dgn jadi engineer.. dlu aku mostly terlibat dalam teknikal jek.. tp skrg lebih pada pengurusan( yala nama pun pengurus.. tp aku juga xkurus2.. hehehe).. dlu aku control 22 orang je. tp skrg aku kena kawal 67 orang sekali.. waaaa.. mmg mencabar btol kena layan mcm2 org.. tp InshaAllah da kena beri amanah.. diusahakan yang terbaik.. napa org lain boleh.. aku xble.. kan2....

Pasal Hidup aku plak.. waaa.. byk sgt benda aku mau tulis sini.. tp xpala.. aku rasa biar simpan dalam hati je la.. biarlah ati aku jak yg tau camna aku rasa skrg.. mcm2 ada.. tp aku rasa mmg sgt sukar skrg.. doa byk2 la smoga aku dapat teruskan hidup ni dengan sebaiknya kan.. 

xtau mo tulis apa lagi.. hahahaa..

TO BE CONTINUED...


No comments:

Post a Comment